domingo, 24 de febrero de 2008

Blocs de Patch (Bloques de patch)




El primer bloc "Ohio"
El primero bloque "Ohio"








Aquest es el segon es diu "Dresden"
Este es el segundo se llama "Dresden"



Aquest es el tercer bloc "Estel del Mati"
Este es el tercer bloque "Estel del Mati"

Patch de tu ciudad


Com el seu nom indica, "Patch de tu ciudad" es un SAL, de PX de les ciutats de las participants i de Patchwork, una setmana de cada tècnica, el patch els faig jo, els esquemes de punt de creu l'Aury, aquest el el segon de PX, no l'hi pogut penjar al grup, perquè primer tinc de fer el 1, però no m'he pogut resistir de fer primer la meva ciutat.

Como su nombre indica, "Patch de tu ciudad" es un SAL, de PX de las ciudades de las participantes y de patchwork, una semana de cada técnica, los patch los hago yo, los esquemas de PX Aury, este es el segundo de PX, no lo he podido colgar en el grupo,porque primero tengo que hacer el 1, pero no me he podido resistir de hacer primero mi ciudad.

Coixi Cojin



Aquest coixí te història, les noies del grup, "Bordemos juntas", volien acabar en patch uns brodats que tenien, per fer uns coixins, els hi vaig fer uns executorials, el resultat es aquest coixí, amb vaig embolicar, el bloc te més de cent peces, per sort a quedat molt bonic.

Este cojin tiene historia, las chicas del grupo,"Bordemos juntas", querian terminar con patch unos bordados que tenian, para hacer unos cojines, les hice unos tutoriales, el resultado es este cojin, me enrede, el bloque tiene mas de cien piezas, por suerte ha quedado muy bonito.

sábado, 9 de febrero de 2008

Llança


Aquest cap de semana hem estat a Llançà, com l'estimo, recordo tantes coses, per aquest poble hem dic Rosa_de_Port, quina melangia, el cas es que l'Angel, el meu fill, feia una calçotada a casa amb els amics i nosaltres hem aprofitat per marxar a aquest viatge preciós.

Este fin de semana hemos estado en Llançà, como lo quiero, recuerdo tantas cosas, por este pueblo me llamo Rosa_de_Port, que melancolia, el caso es que el Angel, mi hijo, hacía en casa una "calçotada" con los amigos i nosotros hemos aprovechado para marchar a este viaje precioso.

lunes, 4 de febrero de 2008

Old





Bé ja estic al dia, fins el mes que be ja no tinc que fer res més, ara podre posar al dia, la resta de coses, Msal Patch de tu ciudad y una coseta de la meva Nuna.


Bien ja estoy al día, hasta el mes que viene ja no tengo que hacer nada más, ahora podre ponerme al dia, del resto de cosas, Msal Patch en tu ciudad y una cosita de mi Nuna.

sábado, 2 de febrero de 2008

Ems






Vaja dissabte, tota la tarda a casa, he aprofitat per acabar Ems de Febrer, ara ja puc dedicar-me a altres coses, posare al dia l'Old, i hem quedara quasi tot el mes per fer, cosetes que tinc enderrerides.


Vaya sabado, toda la tarde en casa, he aprovechado para terminar Ems de Febrero, ahora ya puedo dedicarme a otras cosas, pondre al día el Old y me quedara casi todo el mes para hacer, cositas que tengo atrasadas.